donderdag 1 januari 2009

Cobus 10 jaar

Cobus is vandaag jarig, hij is 10 jaar geworden.
Als de dag van gisteren herinner ik me het eerste bezoek aan zijn fokker. Wat hadden we zin in een nieuw hondje na het overlijden van ons bastaardhondje enige weken daarvoor.

En inmiddels zijn we alweer 10 jaar verder, wat is de tijd snel gegaan, wat hebben we al veel met elkaar gedaan en wat hebben we het leuk "samen".
Uitgezonderd dat hij wat grijs om zijn ogen wordt is hij nog in prima conditie, ik hoop dan ook dat ik nog vele jaren van hem en met hem mag genieten.

7,5 week oud

4 jaar oud

Enthousiast in de behendigheid...

...en gek op zijn speeltje.

Het koppie wordt wat grijzer.

Bijna 10 jaar oud.

Cobus, mijn eerste Kooikerhondje die er de oorzaak van is dat het "kooikervirus" bij mij toesloeg.

(Bedankt Margreet!)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met Cobus,wij vinden het een geweldige hond !

Gr Jan en Danielle

nettie zei

Gefeliciteerd met Cobus, ik hoop dat hij nog lang en gezond bij jullie mag zijn!!